- Наличност: ✔ В наличност
- Модел: 4100 SYN-NERGY SPEC 10W40 4L
- Тегло: 4.00кг.
- MPN: 112891
Възможни варианти
Описание:
Усъвършенствано синтетично масло Technosynthese® за висока защита на двигателя. Препоръчва се за повечето европейски OEM производители като MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat и Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) и RENAULT. Специално проектиран за автомобили, оборудвани с бензинови и дизелови двигатели, с естествено пълнене или турбокомпресор, непряко или директно инжекция. Осигурява висока защита на двигателя и предпазва от рисковете от LSPI (Low Speed Pre-Ignition) необичайни изгаряния. Подходящ за всички видове горива: оловен или безоловен бензин, етанол, LPG, дизел и биогорива. Съвместим с каталитични конвертори (CAT).
Ефективността на ACEA B4 изисква изключителна детергентна/диспергираща мощност и по-добра устойчивост на увеличаване на вискозитета поради сажди, произведени от дизелови двигатели с директно впръскване (с изключение на VAG (VW, Audi, Skoda, Seat и Cupra) инжектор помпа двигатели, които изискват MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40). Стандартът API SP е напълно обратно съвместим с API SN стандарта и всички предишни API стандарти. Смазочните материали API SP осигуряват изключителна устойчивост на окисление, по-добра защита срещу отлагания, по-добра чистота на двигателя, защита против износване и подобрена производителност при ниски температури за спестяване на гориво през целия живот на маслото. Бензиновите двигатели с турбокомпресор и директно впръскване имат известен риск от спорадични явления преди запалване в горивните камери. Този тип спорадично необичайно горене, наречено LSPI за нискоскоростно предварително запалване, генерира пикове на много високо налягане в горивната камера, което може да доведе до повреда на буталото и в крайна сметка до разрушаване на двигателя. API Стандартът SP сега напълно покрива това изискване на LSPI, за да защити перфектно бензина с турбокомпресор с директно впръскване двигатели.
Стандартът MB 229.3 е по-строг от 229.1 по отношение на устойчивост на стареене (удължен интервал на източване: на бордовия компютър) и икономия на гориво: 1,2% подобрение на икономията на гориво в сравнение с референтно масло 15W-40. MB Стандартът 229.3 се прилага за повечето бензинови двигатели на MERCEDES и повечето дизелови двигатели на MERCEDES без DPF (филтър за твърди частици). PSA за своята норма B71 2300 изисква маслото да може да издържа на най-тежките термични ограничения, за да смазва някои на техните бензинови двигатели и някои дизелови двигатели без DPF. RENAULT разработи стандарт RN0700 за масла, способни да осигурят висока термична стабилност и да осигурят изключителна устойчивост при високи температури.
Като цяло стандартът RN0700 се прилага за всички бензинови двигатели с естествено пълнене (с изключение на Renault Sport) на RENAULT Група (RENAULT, DACIA и SAMSUNG). Стандартът RN0700 се прилага и за всички автомобили RENAULT, оборудвани с дизел двигател 1.5 dCi без DPF < 100 HP с интервал на смяна на маслото 20 000 км или 1 година. Преди употреба винаги се консултирайте със собственика ръководство или наръчник на автомобила. Стандартът Renault RN0710 се прилага за всички бензинови, Renault Sport и дизелови двигатели с турбокомпресор без DPF двигатели на RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung).
Спецификацията RN0710 не се прилага за дизелови автомобили RENAULT, оборудвани с 1.5L dCi двигатели без DPF, имащи по-малко над 100 к.с. мощност и 20 000 км или 1-годишен интервал на смяна на маслото, които специално изискват смазка RN0700. За 2.2л dCi с DPF, използвайте само одобрена смазка RN0710, а не RN0720. Подсиленият синтетичен базов материал Technosynthese® на MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 осигурява много висока смазочна мощност, която намалява триенето, намалява летливостта и осигурява устойчивост на много високи температури, достигнати в модерни двигатели, за да отговарят перфектно на много спецификации на производителя.
Спецификации:
- ACEA A3/B4
- API SN/SP
- MB-Approval 229.3
- VW 501 00 / 505 00
- Renault RN 0710 / 0700
- PSA B71 2300
Препоръки:
Интервал на източване: според препоръките на производителя и настройте според собствената си употреба. Може да се смесва със синтетични или минерални масла. Преди употреба или ако се съмнявате, винаги правете справка с ръководството на собственика или наръчника на автомобила