Възможни варианти
Купи с
48 вноски по 4.14 лв.
Спецификации:
- ACEA A3 / B4
- API SERVICE SN
- FORD WSS-M2C937-A
- MERCEDES-BENZ MB-Одобрение 229.5
- PORSCHE А40
- VW 502 00 505 00
OE Одобрения:
- BMW LL-01 (само за моделна година до края на 2018 г.)
- CHRYSLER MS-12991
- FIAT 9.55535-M2, 9.55535-N2, 9.55535-Z2
Описание:
Високоефективно 100% синтетично моторно масло, включващо Full SAPS (сулфатна пепел, фосфор, сяра) технология, специално проектирано за мощни и нови автомобили, оборудвани с двигатели с голям работен обем, бензин или дизел, директно или индиректно инжекцион, с или без турбо. Многофункционален продукт с многобройни одобрения на производителите на автомобили, особено препоръчан за превозни средства, които все още са в гаранция. Подходящ за всички видове горива: бензин, дизел, LPG, CNG и биогорива. Съвместим с каталитични конвертори. Ако се съмнявате, преди употреба вижте ръководството на собственика или наръчника на автомобила.
Стандартът MERCEDES MB 229.5 е по-строг от 229.3 по отношение на стареенето на маслото и устойчивостта на масления филм (разширен интервал на източване: бордови компютър), мощност на детергент/дисперсант (ACEA B4) и изисква икономия на гориво: 1,7% подобрение на икономията на гориво в сравнение с референтно 15W-40. Спецификацията MB 229.5 се отнася за всички бензинови двигатели MERCEDES, включително AMG и с изключение на SLR, и за всички МЕРЦЕДЕС Дизел без DPF двигатели. Стандартът на Porsche A40 изисква изключително висока устойчивост на срязване от смазката. Тази спецификация се отнася за всички Двигатели PORSCHE, с изключение на версиите Cayenne V6 и Diesel (за тези специфични двигатели използвайте одобрен Porsche C30 лубрикант като MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30). Стандартите VW 502 00 и 505 00 са специално проектирани за превозни средства от групата VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA и SEAT), работещи на фиксирани интервали за смяна на масло (15 000 км в Европа), оборудвани с дизелови двигатели, без помпа Инжектор (Volkswagen PD), без филтър за твърди частици (DPF) или бензинови двигатели. Спецификацията FORD WSSM2C937-A изисква изключително висока устойчивост на маслен филм за смазката, за да се гарантира способност за вискозитет през целия интервал на смяна на маслото дори при тежки и екстремни условия (продължително и спортно шофиране,...). Тази спецификация се отнася за всички автомобили FORD Focus RS 2.5L Turbo Duratec от MY2008. MOTUL 8100 X-max 0W-40 отговаря на характеристиките на стандарта BMW Long Life-01 от BMW Group за BMW, Автомобили MINI и ROLLS-ROYCE до моделната година 2019, т.е. само до края на 2018 г. За модели от 2019 г. нататък, които изискват одобрено смазочно масло BMW LL-01, продукти като MOTUL 8100 X-cess 5W-30 или MOTUL 8100 X-cess GEN2 Трябва да се използва 5W-40.
Нивата на производителност на FIAT 9.55535-M2, N2 и Z2 налагат двигателното масло да комбинира както стандарта ACEA A3/B4, така и Степен на вискозитет 0W-40 за идеално смазване на повечето бензинови и дизелови двигатели на FIAT, ALFA-ROMEO и LANCIA, произведени преди юли 2007 г., особено Twin Turbo Diesel двигатели (FIAT 9.55535-Z2). Нивото на производителност MS-12991 отразява тези спецификации на FIAT за автомобили CHRYSLER. MOTUL 8100 X-max 0W-40 отговаря на всички тези много взискателни изисквания за производителност и издръжливост, определени от OEM производителите, като както и най-новото ниво на международен стандарт API. Стандартът API SN изисква от характеристиките на смазката изключителна детергентна/диспергираща мощност, по-добър вискозитет повишава устойчивостта срещу отлагания и високи смазочни свойства, като защита срещу износване и устойчивост на висока температура за по-добре контролирана консумация на масло и перфектна защита на двигателя през интервала за смяна на маслото. Класът на вискозитет SAE 0W-40 минимизира хидродинамичното триене на маслото, което позволява икономия на гориво, особено когато маслото е студено. Подобрява потока на маслото при стартиране, по-бързо повишаване на налягането на маслото, по-бързо повишаване на оборотите и по-бързо достигане на работна температура. Екологично, този вид масло позволява намаляване на разхода на гориво и следователно минимизира парниковите газове (CO2) емисии. Множество OEM производители като NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER и др... препоръчват използването на смазка с вискозитет 0W-40 клас и поне API SM за повечето от техните спортни автомобили като например NISSAN GT-R, 370Z, 350Z,... Формулата на MOTUL 8100 X-max 0W-40 е перфектният баланс между икономията на гориво, свързана с неговия вискозитетен клас и изключителна ефективност на смазване (висока HTHS > 3,5 mPa.s).
Πoвeчe инфopмaция зa MOTUL 8100 X-MAX 0W-40 мoжe дa видитe oт РDF фaйлa
Aĸo не знаете, кое e правилното мacлo и ĸoлĸo литpa cъбиpa Baшият aвтoмoбил, мoже да проверите в страницата ни с ПРОДУКТОВИ КАТАЛОЗИ !