Описание:
За промиване на дизелови филтри за твърди частици (DPF/FAP) при леки автомобили след почистване с Pro-Line Diesel Particulate Filter Cleaner при монтиран филтър. Промивката разтваря саждите, омекотени от почистващото средство, и ги разпределя във филтъра за твърди частици, така че те да могат да бъдат изгорени при нормална регенерация. Почистващото средство се неутрализира от промивката. Редовното почистване в комбинация с промивка може да помогне за избягване на скъпи ремонти.
Приложение:
Почистването се извършва със спрей пистолета под налягане за DPF и специално разработената сонда за DPF с 5 взаимозаменяеми накрайника. В зависимост от типа на превозното средство, установете достъп до дизеловия филтър за твърди частици. При повечето превозни средства се отстранява температурният или наляганият сензор на дизеловия филтър за твърди частици. Забележка: Температурата на филтъра за твърди частици по време на почистване трябва да бъде под 40 °C. При някои превозни средства дизеловият филтър за твърди частици е разположен близо до изпускателния колектор или в някои случаи близо до турбокомпресора, а не на пода на автомобила. По съображения за безопасност, внимавайте при почистването на тези превозни средства, за да сте сигурни, че почистващата или промивната течност не попада в горивната камера през отворен изпускателен клапан. Въведете съответната Pro-Line спрей сонда за типа превозно средство във филтъра за твърди частици през създадения отвор. Общото количество Pro-Line Diesel Particulate Filter Cleaner (1 л) се пръска директно върху повърхността на филтъра на няколко интервала от 5 – 10 секунди с почивка от 5 – 10 секунди между всяко пръскане при работно налягане от 6 – 8 бара. За да покриете възможно най-голяма площ, завъртете сондата и я движете напред-назад по време на почистването. Изчакайте около 15 минути, за да може почистващото средство да подейства. След това промийте филтъра за твърди частици с общото количество Pro-Line Diesel Particulate Filter Cleaner (500 мл). Промивката също се извършва със спрей пистолета под налягане за DPF на същите интервали, както при почистващата течност. Почистването разтваря саждите достатъчно и ги разпределя във филтъра, така че те да могат да бъдат изгорени при нормална регенерация. След като сензорът бъде монтиран отново, сервизът или работилницата трябва да стартират регенерацията според спецификациите на производителя.